Reculls de premsa

GDG rep una Selecció als Anuària 2013

El guardó ha sigut a la categoria de miscel·lània

Aquest any el nostre estudi ha rebut una sel·lecció dels premis de disseny Anuària per les cartes del Restaurant Massana de Girona. Creades com a element únic, exclusiu i funcional que resol totes les necessitats plantejades. Amb un disseny sofisticat i minimalista, que s'engamma i s'integra totalment en l'ambient del local i que passa a formar part d'ell com un element més.

+

GDG a Tot Girona

GDG celebra el seu aniversari amb repercusió als mitjans

El número 34 de la revista Tot Girona publica un reportatge sobre el nostre estudi. La publicació fa un repás dels 25 anys de l'empresa i de tota la feina realitzada.

+

GDG a TvGirona

El programa Té de Tot entrevista a GDG

El passat més de juny els socis i fundadors de l'estudi GDG, Jesús Cuesta i Joan Ureña, van ser entrevistats al programa Té de Tot de TvGirona. El Magazín d'entreteniment i actualitat, presentat per Carla Llobet va voler fer un reconeixement a l'estudi pel seu recorregut i la seva nominació als Premis Anuària d'aquest any.

+

La Xarxa

Entrevista de ràdio a la Xarxa

El passat més de juny en Joan Ureña i en Jesús Cuesta, socis de l'estudi, van ser entrevistats per l'Eduard Cid a la Xarxa, en motiu del 25è aniversari i de la seva nominació als premis Anuaria d'aquest any.

+

GDG, un quart de segle creant imatge

Titular del suplement del diari el Punt, l'Econòmic

El suplement d'informació i anàlisi d'empresa l'Econòmic, del diari el Punt Avui, ha publicat un article fent un repàs de la feina feta a GDG durant els seus 25 anys de trajectòria.

+

Costa Brava Magazine

GDG als mitjans

Aquest 2013, alguns mitjans han fet ressò de la celebració dels 25 anys del nostre estudi. Un d'ells ha sigut la revista 'Costa Brava Magazine', una revista de qualitat que edita 4 números l'any que destaca principalment fets, indrets i personatges de la Costa Brava i de la província de Girona. El reportatge destaca la trajectòria de l'estudi i la capacitat, imprescindible en els temps que corren, de transformar-se i adaptar-se.

+

MonoGràfic2

Una feina de GDG triada com a cas d'èxit a la revista MonoGràfic2

MonoGràfic2 és una revista que publica el Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, que en el seu segon número, sota el títol Disseny i alimentació, van escollir sis projectes de dissenyadors catalans com a casos d'èxit. El que es buscava en els treballs escollits, a més de la qualitat gràfica, era que hi hagués una relació estreta entre els tres agents de la cadena productiva: Client, Disseny i Producció. Una línia que des del Col·legi es vol posar de manifest i que no sempre es té present al teixit empresarial. El projecte de GDG és la nova línia de packaging per als ous de gallines criades a l'aire lliure, de la marca Liderou. Aquest projecte ja va ser finalista als Premis Anuaria 2012.

+

GDG participa en la selecció del concurs de disseny de les bosses del mercat

El concurs s'emmarca dins del II Mercat de Cooperatives del projecte EJE

Ja és el segon any que la Cambra de Comerç de Girona porta endavant aquest projecte d'incentivació a l'emprenedoria entre 12 centres escolars de les comarques gironines. Aquest any a més s'ha aprofitat la iniciativa per crear un concurs de disseny per a les bosses del mercat, en el que Jesús Cuesta, soci de l'estudi, ha participat com a membre del jurat. Una iniciativa que promociona i apropa al món del disseny a possibles futurs professionals.

+