Blog

Quina és la millor hora per a publicar a Instagram?

Segur que alguna vegada t'has preguntat quina és la millor hora per a publicar en Instagram. Per això avui et venim a explicar en quin moment és millor publicar per a tenir major engagement i visibilitat.

Instagram és la xarxa social en la qual més empreses estan centrant els seus esforços de màrqueting. Aquesta xarxa social compta amb 2000 milions d'usuaris actius.

Per això és important penjar a l'hora correcta, perquè el nostre contingut pugui arribar a la màxima audiència (ja sigui nostre target o seguidors) ja que Instagram jerarquitza les publicacions per popularitat.

Existeixen tres diferents horaris en els quals pots fer una publicació per a aconseguir més visualitzacions.

  • 17:00h a 19:00h
    La majoria de gent ja ha sortit dels seus respectius treballs, escoles. Moment perfecte per a prendre's un respir i desplaçar-se a través d'Instagram per a posar-se al dia.
  • 11:00h a 14:00h
    Bon moment per a penjar una publicació ja que la majoria de gent que treballa pren un descans i també sol aprofitar per a ficar-se en les xarxes socials.
  • 07:00h a 09:00h
    Sol ser el moment en el qual bona part de la gent es desperta o es troba desdejunant abans de començar el seu dia i també ho fa acompanyat de les seves xarxes per a veure que hi ha de nou. En aquesta franja horària, la connexió a xarxes socials sol ser més breu que les altres.

 

Ara bé, per als qui publiquen amb béns comercials, és a dir vendre un producte o servei, Sprout Social, un programari de gestió de xarxes socials, recomana les següents franges horàries:

  • Millors dies: diumenges a les 13:00 h i 16:00 h, dilluns i dijous.
  • Pitjor dia: dissabte.

Tot i això, el millor moment per a publicar en Instagram pot variar per a cada marca. Això és pel fet que cada marca es dirigeix a una audiència única amb uns patrons de comportaments diferents i únics.

Per això és primordial que analitzis les teves estadístiques en Instagram i estudiïs el comportament dels teus seguidors per a saber si aquestes són les hores que millor s'adapten a la teva audiència.